6 februari 2008

Fingrar, kurs, handarbetscafé

Idag var det lite bättre i fingrarna, inget är brutet i alla fall. =o)
Är fortfarande blå/grön så det går åt rätt håll. Lite svullen också. Personal-chefen hos min kund tyckte att jag skulle anmäla det som en arbetsolycka och pratade med min chef på Proffice som sa att vi skulle göra en arbetsolycks-anmälan eller vad det heter imorgon för eventuella framtida men.

En positiv sak är att den 20 februari har jag fått ihop hela 13 personer till pärlkurs! =oD
Men det kan bli lite mycket, 11 personer är nog max på en kurs. Hade 12 en gång, men 13 kan bli lite mycket. *hm* Skall prata med "över-bossen" vad hon tycker. ;) Annars får vi sätta upp ett datum till i februari.

Imorgon är det äntligen handarbetscafé igen! Men, kan ju inte sticka som det ser ut idag. Ja, ja, får vällan komma dit och mingla. Kommer att sakna dig Pärlmudden! =,o( Men, jag får i alla fall träffa Malins maskor och stygn. =o)

Imorgon skall jag klippa mig också! Har inte varit hos frissan på snart ett år! *hövva* Blir vällan korthårig! *hihi*

Skall svara på utmaningen från Pärlmudden angående sju sanningar imorgon eller i övermorgon. ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej, hej! Olyckor ska man vara noggrann att dokumentera ifall du får problem senare...Skönt att gå och klippa sig, shamponerad och allt. Du blir säkert snygg, vare sig det blir kort eller kort ;o) En liten bild på resultatet kanske?

Eldstickan ;o)

Smycka sa...

Här är en bild ca 1 år gammal. Frisören klippte av hela 6 cm! =,o( Men det var behövligt! ;) Har inget nytaget foto, får jobba på det. *s*