16 februari 2008

Utmärkelser

Nu är jag riktigt rörd! Jag har fått två utmärkelser av Ann-Louise! =,o)

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!”
Denna fick jag redan den 16/1 av Ann-Louise men har missat att visa den i bloggen.

Idag när jag skulle smygkika på Ann-Louise blogg igen så har jag fått ytterligare en! =,o)

"Man ska skicka vidare utmärkelsen till sina tio favoritbloggar!"
Ann-Louise' motivering: "Nästa kvinna på tur får bli Ulrica! Du kom in i mitt liv som en frisk fläkt när jag som mest behövde det! Hur mycket din vänskap har betytt tror jag knappt du vet, men jag ska förklara det för dig en vacker dag!"
Hon är för söt! =,o)

Jag har inte varit här så jättelänge och "känner" inte så många som 10 andra bloggare.

Men min första utmärkelse går naturligtvis till Ann-Louise för att hon är hon, rak, spontan, rolig och bara såååå genom go! =o) Jag är mycket glad att vi träffades på stickcafét!

Den andra vill jag ge Malin som jag också träffade genom stickcafét. Hon är också genom trevlig!

Den tredje vill jag ge till Eldstickan. Det är jätteroligt att läsa hennes blogg. Jag får mig ett gått skratt då och då. ;)

Den fjärde vill jag ge till Kias konst. En genomtrevlig kvinna som jag träffade på Netlog.

Inga kommentarer: