26 februari 2008

Hemlis3 paket =o)

Igår kom mitt Hemlis3-paket! =o)


Det innehöll två nystan med lila Drops Alpaca, te som heter Sommar och sol, naturgodis och ett jättesött kort. TACK min Hemlis3-vän! =o)


Anledningen till att jag inte kunde lägga upp bild på innehållet igår var för att jag åkte till jobbet vid 06,45, kom hem vid 15,45, åkte igen vid 16 och kom hem igen vid 22. *pust* Först sprang jag på stan med min ena dotter för hon ville köpa en vårjacka som hittade. *tack och lov* Själv blev jag med två linnen, ett grått och ett grönt. Blev även med ny väska! *yes*

Efter två timmar på stan bar det av på pärlmudds-kurs! =oD
DET var jätteroligt! Lärarinnan var jättebra som vanligt! *kramar om*

Jag skulle sticka ett mobilfodral till lärarinnan som det står LOVE på. Tyckte att det blev lite konstig, men fortsatta i alla fall. Sen när jag bara hade ett varv kvar såg jag vad jag hade gjort fel. Jag hade skrivit det bak och fram!!! *daaaa* =o( *repa, repa, repa* Och göra om!

Inga kommentarer: