25 januari 2009

Award no 1

Jag har fått en utmärkelse av Sunnas blogg!
Tack! Jag uppskattar den verkligen! =o)

Mottagaren ska kopiera awarden till sin blogg
Länka till han/hon du fått den av.
Nominera 3 andra bloggar.
Länka till dessa från din blogg.
Meddela de nominerade på deras bloggar om att de fått en award.

Självklart skickar jag tillbaka den till Sunnas blogg, men sen ska man välja 3 att ge den vidare till. Det är ju så många man vill ge en award till! Jag kikar på ganska många bloggar. De som får denna award är:

3 kommentarer:

Pärlugglan sa...

Tack så jättemycket för awarden, vad glad jag blev :D

Kram
Inger

Hanna sa...

Hej!

Oj, vilken fin award.. Jag blev väldigt glad och stolt. Tusen tack!!

Hanna

Smycka sa...

Pärlugglan: Klart du ska ha en award för dina fina smycken!

Kram Ulrica =o)

Handla: Tycker att du skulle ha en du också! Du handarbetar som alla vi andra och ger bra tips om böcker och annat.

Ulrica =o)