4 januari 2009

Nu har jag gjort det igen! =o)

Jag har shoppat! *fnissar* Jag shoppade i Handlas Hantverk.

Symfonie Wood Starter set
Paketet innehåller:
3 utbytbara stickor. Storlek 4, 5 och 6 mm
3 st kablar om 60, 80 och 120 cm
6 st stoppmarkörer att antingen göra flexistickor eller låsa arbetet med (om du behöver stickorna till något annat)
3 st kabelnycklar att skruva ihop stickorna och kablarna med.
Förpackat i en väldigt behändig plastväska med fack för allt innehåll.
Behöver du stickor i andra storlekar är det bara att köpa till utbytbara stickor.
PREMIÄRERBJUDANDE:
10 % Rabatt180 kr per förpackning (ord. pris 200 kr)
Erbjudandet gäller till och med 31 jan 2009.

9 kommentarer:

Pärlugglan sa...

Läckra stickor!

Oj, jag förstår inte hur du hinner göra så mycket och vara så aktiv på din blogg. Och så läckra saker sen!

Jag petar och klappar på mina pärlor, men det händer inte så mycket mer. Så det har nog inte hänt så mycket sedan du var inne sist:)

Kram
Inger

Hanna sa...

Hej hej!

Vilken trevlig blogg du har!
Vad kul att du hittade min webshop. Jag hoppas att du blir nöjd med stickorna..

Hoppas att du får många klick nu :)

/Hanna (Handlas Hantverk)

Smycka sa...

Pärlugglan:
Ibland blir det lite gjort även här hemma. *s* Var inne och försökte se dina bidrag, men missade dem, får kolla igen.

Kram U

Handla:
Tack! Du har också en trevlig blogg och en mysig web-shop. Jag vet att jag kommer att bli nöjd! Tycker de är jättehärliga och mysiga att sticka med. =oD

Ulrica =o)

Unknown sa...

Hej hej!
Det märks att vi är årsbarn, klart man hade läppglans med kula ;o) Själv hade jag grön ögonskugga och grön kajal. Må gott///;o)

Marianne sa...

Visst är det kul att shoppa. Och du har gjort ett bra köp, jag älskar mina stickor.

Kram
Marianne

Smycka sa...

Jag gillar mina strumpstickor jag köpte i Knitpicks så jag var bara tvungen att köpa dem. *s*

Gillar även mina Ebenholtz-stickor, domino som jag köpte. Lagom i storlek och allt.

Kram
Ulrica =o)

Anonym sa...

Jag blir så sugen på sådana stickor jag oxå,får nog "shoppa loss" lite..*ler*

Ja visst är valpar söta,han meddelar till och med när han är nödig,inte illa !

Kram!

Pärlugglan sa...

Snygg layout på din blogg, ljuvligt romantisk.

Smycka sa...

Eva i Jämtland:
Det är jättebra att han hinner meddela när det är dags! ;)

Ja, shoppa loss du, de är jättesköna och roliga att sticka med. Kramiz

Pärlugglan:
Tack! Följ länken högst upp till vänster i bild så kan man välja bakgrund gratis. =o)