11 januari 2009

Ny utmaning...

...från Pärlmudden:

4 av mina favorit TV program
Animal Planet bland annat Djurpolisen
Two and a half men
Navy CSI eller vad det heter
Sport

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR
Frös ihjäl kändes det som
Stickade ett par tumvantar
Tog ner lite julsaker till källaren
Tvättade

4 SAKER JAG LÄNGTAR TILL
Sommar
Stickcafé
Åka till USA igen
Att huset skall bli färdigt

4 FAVORIT RESTAURANGER
Pizzeria Skultorp, Skövde
China Town, Skövde
Prima, Skövde
China Town, Länna (Stockholm)


4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA
Att de mina får det bra i framtiden
Att få starta eget
Att jag får vinna flera miljoner
Att få leva ett långt och lyckligt liv med mitt Husband

4 BLOGGAR JAG UTMANAR
Eldstickan
Cickis Design
Pärlugglan
Garntussen

4 kommentarer:

Unknown sa...

Youre on baby! I love a challenge;o)

Cicki sa...

Jag plockar upp stafettpinnen någon av de närmaste dagarna. Tack...:-)

Pärlugglan sa...

Oj, utmanad, jaha, vad menas med det då? :) Dum fråga: Skall jag göra en likadan lista som du har? Ok, jag antar att det är så, men nu är det natt och jag skall sova, kollar på det imorgon!

Kram
Inger

Pärlugglan sa...

Ok, nu har jag knåpat ihop utmaningen, lite svårt med att utmana andra då jag inte känner så många bloggare, men jag fick ihop det.
Kram
Inger