18 januari 2009

Inte så mycket

Jahopp, då var alla helger och så över. *pust* Den 5/1 ringde KSS och sa att de hade en tid till mig den 8/1 på magnetröntgen av min käke. Ja, ja, jag tog den. Nu är det ju så att jag har inte ont på samma sätt som jag hade i oktober. Men jag tog tiden i alla fall!

Det tog ca 1 timme! *hövva* Hade ingen aning om att det skulle ta sådan tid! Och inte nog med det! Jag skulle ju ta av mig all metall också! Jag fick av mig mina 6 örhängen, armband och halsband. Men när jag kom in såg jag att jag hade ju för jösses namn glömt att ta av mig ringarna ju! *asg* Svar har jag inte fått ännu.

Mitt "lilla" Husband har varit mer ynklig än vanligt. *älskar dig i alla fall* *hihi* Värk i kroppen, febertoppar och hosta. Ja, inte har han varit kry inte och håller fortfarande på. Är inne på tredje veckan tror jag. Själv har jag inte drabbats så hårt, men i fredags var det jag som var jätteynklig! Jag var hemma från jobbet! Husbandet har varit jättegosig med mig hela helgen! Lav ya!

Sitter just nu med en halsdukstub runt axlarna, långa muddar och en yllekofta OCH FRYSER!!! Ja, ja, får vällan se hur jag mår imorgon.

Annars är allt bra här borta i Skultorp, Skövde, Sveriges framsida! *asg* ;)

3 kommentarer:

Pärlmudden sa...

stackars lilla gumman!! Hade jag kunnat köra bil(får ej för foten) skulle jag kommit o pysslat om dig!! Nu får det bli i tanken istället...
KRAM

Anonym sa...

Stackars dig, hade jag bott närmare så hade jag kommit med en varm kopp te med honung i...

Jag har Viol och Hallonhonung och det blir så gott när man lägger i en sked i temuggen...

Men krya på dig nu/Kram

Smycka sa...

Pärlmudden: Jag vät! Men ta hand om dig själver och din fossing så jag får "klämma" på dig den 10/2! *hihi* kramzikramzi

Häsmamman i Jämtland: Tackar och niger! Låter jättegott med te. Mår lite bättre nu, men det far lite upp och ner. Kram tebax =o)