28 juni 2014

Fredag 27/6 samt Lördag 28/6

Fredag
Idag var en regnig dag!
Det öste ner som bara den!
Nej, det gick inte att köra fort för det
var jättemycket vatten på körbanan.

Väl i Skövde för att hämta Husbandet.
Och när han kom ut så såg han ut som ett spöke!
Han hade en sjujäla migränanfall stackarn!

Fast innan vi kom hem var vi tvungna
att hämta delar till motorn till Blazern.

Japp, jag väntade i bilen och tog en liten selfie! *haha* 
Vad ska man göra när man väntar i bilen?! =o)

När vi väl kom hem gick han och la sig.
Uret var typ 16,30. *hm* Vad ska jag göra då?
Jo, jag for till Elins Esplanad i Skövde, ett köpcentrum!

Och japp, jag hanmade på Wayens Coffee och en 
hasselnötslatte med sugrör blev det! =oD

Lördag
Idag satte jag in bilder på vår älskade Pluto.
Det blev jättejobbigt efter ett tag.
Tårarna bara rann. 
< 3  Saknar honom jättemycket! < 3

Vår "lilla" Ängel skulle blivit 9 år i mars.
2005-03-05--2014-02-07

Ikväll har jag även varit på bio med Bea.
Vi såg "Förr eller senare exploderar jag".
Den var jättebra! Tårarna bara rann,
i HEL biosalongen! =o)

Innan vi gick till bion blev det en 
snabbmiddag på Subway.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer: