11 juni 2014

Måndag 9/6, Tisdag 10/6 och Onsdag 11/6

Måndag
Hände inte så mycket!
Eller ja, det beror  på hur man ser det.
Jag skulle träna men var så obotligt trött
att jag var tvungen att lägga mig i drygt en timme.

Tisdag
 
Idag for jag till Elins Esplanad i Skövde för att
träffa Nettan och Emelie. Men innan de kom så tog
jag en gofika på Waynes Coffee. Och ja, det
är en äppelkaka med vaniljkräm och den var
alldeles jättegod! Lika så min Latte med
hasselnötssmak! *mums*

Sen for vi om kring i någon timme för någon 
liten tjej hade ju fyllt år och ville shoppa typ! =o)

Tack för trevlig mysstund!

Jag blev med litet paraply från H&M för mitt
"riktiga" paraply hade "rymt"! Letade och 
letade men fann det inte. Köpte först ett nytt på 
Stadium, men tyckte att det var lite tungt.

Fann då det mindre paraplyet som inte alls
var så tungt. Och vad hände när jag kom hem da?
Jo, jag RÅKADE kolla i min handarbetskorg
som jag hade med mig när jag vikarierade.
Och vem låg där i?! Jo, Herr Paraply typ!

*skrattar* Han blev nog lite rädd när såg
att jag köpte inte bara ett, utan två nya
paraplyer! *fnissar*

Onsdag
Idag blev det dock träning!
Det blev ett spinningpass med Actic Skövdes Alma
och hennes hårdrockspass! SÅ jäla GÖTT!

Det var en enorm genomkörare och oj så trött jag var!
Tack Alma! =o)

Nu dags att lägga sig!
Nattinatti

Inga kommentarer: