2 juni 2014

Söndag 1/6 och Måndag 2/6

Söndag
I söndags var det en fixardag här hemma!
Husbandet jobbade med vår klädkammare
och jag rensade nere i källaren.

Sen åt vi en god tacomiddag i våra
nya fina altanmöbler!

Måndag
Idag var första dagen på mitt sommarjobb
på Transportstyrelsen.
Himla roligt! =o)

Så idag när jag käkade när jag kom hem så
kände jag bara hur luften gick ur mig!

NEJ tänkte jag! Jag ska INTE sätta mig
i soffan eller lägga mig i sängen och 
ta en tupplur!

Så jag snabbade mig att skutta i mina träningskläder
och tog med mig cykeln på en liten tur i kvällssolen.

Det blev en skön tur på nästan 2,2 mil
på en tid som jag känner är helt ok, 1,07 tim.

Nu sitter jag och kollar på Biggest Looser.
Just nu är det hemmafinalen som pågår.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: