23 september 2015

Onsdag 23/9 Sjuk och lite virkat och lite sytt

Asså, nu börjar det bli rätt så tråkigt!
Nu har jag hosta och tappat rösen i en vecka.

Och efter det så japp, då blev det bihåleinflammation.
Som gick över till dubbelsidig bihåleinflammation!
INTE ROLIGT!

Ja, ja, jag har äntligen börjat virka på min tunika!
Har kommit lite längre än bilden, men ja,
jag har repat upp några gånger! *hahaha*

Garn: Kampes Cablé 12/6
Virknål: Boye 3

Idag sydde jag färdigt två mössor som beställts.
De är även skickade.

Förra syträffen med Maja kunde jag inte vara med.
Så idag när jag känner mig bättre så sydde jag
dessa två Spring Star block från boken
Farm Girl Vintage.

Ska sy två block till. Om det blir en löpare
eller en fyrkant, det vet jag inte än.

God natt!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Hoppas du är på bättringsvägen nu för ont i bihålorna är inte roligt att ha.
Kram