1 september 2015

Tisdag 1/9 Arbetsförmedlingen och träning

Arbetsförmedlingen
Idag har jag skrivit in mig hos arbetsförmedlingen.
Tog lite tid, 2,5 tim men så är det den första i månaden.

Finnes - Mycket god administratör
På tisdag, 1/9, är jag arbetslös. Så vet ni någon som behöver 
en mycket god administratör får ni väldigt gärna hör av er till mig! 
"Jag kan allt! Bara ni lär mig! "

Jag har bland annat 30 års erfarenhet av administration av
olika slag, 14 år som konsult samt 4 år som IT-utbildare
(företagsanpassade kurser).

Har alltid arbetat med service, är kontaktskapande och tycker att 
jag är lösningsorienterad. Arbetar snabbt och effektivt,
dock noggrant och har sifferminne. 

Har inga problem att arbeta i grupp eller för att ta egna beslut.
Gillar att arbeta med människor och engelska är inga problem.
Har alltid ordning och reda på mina uppgifter och levererar i tid!

Har körkort och bil.
Bor i Skövde.

Tack på förhand!
Ulrica

Och som en vän skrev till mig:
Det är få som verkligen stämmer in på sina beskrivningar men
det gör verkligen du. Jag skulle vilja lägga till lite om dig. Rolig, trofast,
härlig, orädd, träningsnörd, lojal, bestämd men ödmjuk, kreativ,

Ja Ulrika listan kan göras lång.

Kram Ann-Sofi

Träning
Efter besöket hos arbetsförmedlingen blev det lite träning.


Idag blev det Leg works by Actic och spinning.
Detta blev 17 och 18/100 pass innan jul.

Go kväll!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Trist att du är där igen nu då, man hoppas ju alltid på att få fast efter vic.
Vilket personligt brev, mäkta imponerande. :).
Håller tummarna för att du lyckas hitta nått snart