2 september 2015

Onsdag 2/9 Sy och träning

Idag påbörjade jag ett litet projekt.
Har man ingen symaskin så får man
väll göra som förr, sy förhand! *ler*

Har inte tagit någon bild än, men det kommer.

Efter mitt dubbelpass idag så trodde jag inte att
jag skulle kunna gå idag! Men, jag hade fel!

Så då blev det ett Tabata Strength pass hemma.
10 olika övningar, 30 repetitioner
3 med hantel, 1 med stång, 2 med kettlebells,
push ups, plankan, 2 magövgningar.

Och ikväll blev det 60 min spinning igen.
Kollade på mitt instagram och det var
52 veckor sen jag var på ett pass med
Actic Skövde Arenas Christopher!

Det var ett roligt pass!
Och jättesvettigt!

Dessa pass blev nr 19 och 20
av 100 pass innan jul.

Så imorgon blir det ingen spinning.
För då ska jag vara barnvakt åt mitt
bonusbarnbarn, Och vem vet,
vi kanske går ut på en promenad. *ler*

God natt!

Inga kommentarer: