30 november 2015

Måndag 30/11 A-kassa och kort

Idag har pratat med a-kassan igen!
Jag blir ju inte klok på vad som gäller med
dessa deltidsdagar!!!

Grejen är såhär:
Att när jag arbetar en dag i veckan
dras det fyra dagar av mina deltidsdagar!

Jag trodde det var att när jag arbetade en dag
i veckan så drogs den dagen!

Så sorry alla skolor i Skövde kommuns skolor!
Jag kan inte arbete hos er mer i denna period!


I höst har det blivit några kort.
Vissa har jag visat tidigare men de är till salu.

Kort 50

25 kr + porto

Kort 51

25 kr + porto

Kort 52

25 kr + porto

Kort 53

25 kr + porto

Kort 54

25 kr + porto

Kort 55

25 kr + porto

Kort 56

25 kr + porto

Kort 57

25 kr + porto

Idag kom första julpyntet upp!
En tomte som inte varit uppe sen barna var mindre!

Go kväll!

1 kommentar:

Tumlaren sa...

Helt sjuka regler de har. Vill de inte att folk ska jobba. Jag har också råkat ut för det. Jättefina kort du tillverkar. Lycka till med jobbsökandet!