24 november 2015

Tisdag 24/11 Besök och träning

Igår var jag och hälsade på Erica och Leo.
Och idag kom de till mig!

De ska sova hos mig i veckan!
Det kommer bli himla mysigt!

Idag är det som det står i överskriften tisdag och då
är det dags för lite Leg Works by Actic och spinning!

Så även idag!
Det är Actic Arena Skövdes fina Julia som håller i dessa.
Och emellan passen blev det även 30 min styrketräning.

Och när jag lade upp bilden ovan på instagram,
vad såg jag då!?!? Jo bilden nedan!!!

Jag ligger långt upp till vänster i bild!
*hahaha*

Leg Works är mage / rumpa / lår.
Kan ju säga att det KÄNNS!
Men det är bara positivt!

Men idag när jag klev av min spinning cykel så
kände jag att det inte stod rätt till!!!

Och no shit Sherlock!
Min sko hade gått sönder!!! *morrrrr*
Den lilla delen på bilden satt kvar i trampan
så Julia fick hjälpa mig få loss den med rediga verktyg!


Inga kommentarer: