1 november 2015

Söndag 1/11 Sydag och lite besök

Idag blev det visst en sydag!

Först blev det en liten pepparkakskorg till mig. 
I den kommer jag nog ha mina julkort, kanske.

Korgen är mitt eget påhitt.

I eftermiddags kom lilla Leo på besök med sin
mamma Erica och pappa Pontus.

Leo var lite hungrig idag så han provade att käka
lite på sin stol! *hihi* Gick inte så bra dåra,
men i alla fall! Pluttis =o)

Och nu ikväll blev det en djungelnessesär.
Den rymmer bland annat min bästa sax.

Gillar kviltningen, fick till alla sömmarna och
dragkedjan. Sömmrana ska "fodras" innan den är helt klar.

Nessen är också mitt eget påhitt.

Nattinatti!

1 kommentar:

Dollandesign sa...

Jag gillar både Din pepparkakskorg och necessären!
Kul ide´att lägga julkort i den nysydda korgen i år!

Dollandesign