30 november 2015

Söndag 29/11 Scrapträff igen

Idag var det dags för ytterligare en scrapträff!
Gjorde dessa kort på träffen.

Vi var många scrappare som var där och jag fick
en massa intryck och inspiration!

Scrapfabriken var där med en massa saker också!

När jag kom hem så dukade jag upp i köket för
att jobba lite mer med scrappandet!

Julklappstags 8 kr styck / 3 st 20 kr

1. Blå med julgran
2. Grön med snöflingor
3. Röd med stjärnor
4. Brun med snöflingor
5.Brun med stjärnor
6. Brun med gran

Sen jag kom hem har jag även hunnit med att
tvätta fem tvättar och hängt fyra. 

Känns som en jättebra dag!


1 kommentar:

Rosenvante sa...

Sådana tags är så fina, jag köpte några nu för ett tag sedan för att få till det där lilla extra. Men vet du, Staples sålde ut etiketter för nått år sedan och jag köpte 2 rullar, tror det är flera hundra i varje rulle. De lär ju aldrig ta slut ju, jag är en typisk samlare på julpapper och snören och allt annat som hör paketinslagning till :)).