15 juli 2016

Fredag igen 15/7 Träning och handarbete

Idag lös solen till och från.
Jag passade på att leka lite med skivstången lite.
Vet att själva stången väger 18 kg och jag tror att allt
väger ca 22-25 kg. Lite tungt en gött!

Inne blev det lite biceps (8 kg), triceps (3 kg), axlar (3 kg), 
rygg (8 kg) och mage (8 kg) och crunshar.

Behöver fler hantlar med olika vikter på.
Imorgon blir det lite promenad. =o)

Har virkat tre våder på min altangardin och 
trodde att det skulle räcka men NEJ!

Ja, ja,får virka en våd till! =oD

Garn: Kampes Cablé 12/6, 100% bomull
Virknål: 2

Har sytt lite idag också. 
Här skulle jag kvilta igen och ja, det gick ju sådär dåra!
Fattar inte vad som händer!

Maskinen är "nysopad", nyspolad undertråd
och nyträdd så det borde inte vara några problem tycker jag.
Hm, ja, ja, har sprättat dessa dumma grejs och 
får gå på kviltningen igen imorgon.



Inga kommentarer: