10 juli 2016

Söndag 10/7 Playground

Idag flög sylusten på mig!
Och vad gör man i ett sådant läge?
Jo, man syr! *hahaha*

Idag drog jag fram rosa toner för jag ville
sy ett virknålsfodral till mina nya fina
rosa/svarta virknålar.

Provade att kvilta med min nya införskaffade
kviltfot och JÖSSES sicken skillnad det var att
kvilta med en sådan!!! Häjje guu!
Rena drömmen!

Här är det färdigrullat!
Jag provade även att sy fast en kant av något slag.
Blev inte riktigt rätt i hörnen, men i alla fall!

Så här blev den färdig på in- och utsida.
I och med att det var min första och att jag
provade olika saker kallar jag detta fodral för
PLAYGROUND! =oD

Denna sammanställning lade jag ut på instagram
bland annat och på vissa ställen på facebook. 

Vad jag har använt?
Stuvbitar
vadd
en snodd
och symaskinstråd.

Behövde faktiskt inte sprätta en enda gång!

Inga kommentarer: