14 oktober 2016

Fredag 14/10 Massor av garn

Torsdag 13/10
I går torsdag blev jag klar med min 
hummingbird tubhalsduk. =oD

Garn: artesano hummingbird 100% alpaca
Virknål: 5
Mönster: Ulricas Design

Fredag 14/10
Idag for jag ner till Nossebro och 
Massor av Garns flyttrea.

"Nu är det igång! Massor av Garns Flyttröj. Kom och fynda. 
Gäller bara garnboden.
Hela denna veckan 12-18 inkl lör och sön 11 -15 
och övriga dagar i oktober vanliga öppettider.
Måndag den 31 oktober sista dagen har vi lite 
extra jippo och öppet till 20.00 😁
Varm Välkomna hit till Garnboden i Kyrkås. 
Beskrivning finns på hitta.se.


Tack snälla Susanne
för en underbar garndag!

Hos Susanne på Massor av Garn köpte jag denna
pyttelilla socka! Den har en tjej som heter 
Marie Andersson gjort och den kostar 25 kr.

Såg att Gina Tricot hade denna som sin reklam.
Kände att den passade så himla bra på mig! *hahaha*

Inga kommentarer: