31 oktober 2016

Måndag 31/10 Knasigt

Fredag 28/10
Glömde ju berätta lite början på klänningen i fredag! =oD

Nu är jag laddad! Har köpt ett mönster från 
Stoff & Stil på en klänning/tunika. Öppnar mönstret och kollar. 
Just att de la med mönstertyg så jag slipper använda mitt! 
Men vars är mönstret?! 😲 

Lite besviken så ringer jag till dem och förklarar mitt problem. 
Hon i luren är så himla gullig! 
-Om du vecklar upp "tyget" så ser du att det är 
mönsterdelarna som vi reda skurit ut. 😂😂 

Åh de fuff! Jag är ju superdum! 😂😂 
Hon var också vänlig att säga att jag inte var ensam om att 
ringa till dem angående saknaden av 
mönster. 😇🖒😂😂 känner sig fånig.

Söndag 30/10
Har krattat löv på baksidan idag. Kändes helt ok! 
Mannen i mitt liv hade lagat skaftet på krattan och ja, 
jag lyckades hålla precis där och fick en blåsa vid vänster tumme! :P 

Och inte nog med det! När jag skulle gå in så tog jag 
av mig vänster stövel. Men den högra, 
den högra gick inte att få av! :O 

Har ju dragit sönder min piriformismuskel igen och jag 
kunde inte dra ur foten! *hövva* 
Mannen i mitt liv fick komma till undsättning så jag blev fri!!! *hahahaha* 
Tack Darling! <3 span=""> Nu ska jag ta med mig mitt rosa fina plastglas och 
hälla i lite rött vin, ta på mig en bikini och jaaa, jag ska bada! :D 

Tjing tjing! (Y)

Inga kommentarer: