5 oktober 2016

Onsdag 5/10 Blandat

Den 9/9 hade jag scrapbooking kväll med mig själv
och då gjorde jag bland annat detta kort.

Har inte kunnat visa det förrän nu då personen som 
skulle ha det inte fått det än. Men nu så, nu fick jag 
meddelande om att det är levererat.

Nu har jag även fäst trådarna på dessa tre små barnsockar.

Håller på med ytterligare ett par!
Det här var roligt! =oD

Garn: Opal
Stickor: 3
Mönster: Ulrica Design

Japp, temperaturen går upp och ner!

Tidigare idag så frös jag så jag hoppade och drog
på mig lite kläder och släpade ut mitt härliga
duntäcke och kröp ner i soffan.

Och sen, efter ca tre timmar så kom värmen ikapp mig!
*hahaha* Det var bara att strippa lite och sätta 
upp håret så jag svalnade lite! 

~ ~ ~ ~ ¤ ~ ~ ~ ~

Tog lite foton på mina vackra blommor!


Inga kommentarer: