21 oktober 2016

Fredag 21/10 Barnbarn, stickning och träning

För 14 dagar sen så fick jag ju fint besök från Stockholm!

Min mormor 93
Min mamma 68
Jag 48
Min dotter 23
och 
Mitt barnbarn 1,5
=
5 generationer

Lille Loke var knappt still en minut så man kund
fota honom utan full rulle bara! *hihi*

Bild 1: Min momo
Bild 2: Mamsingen, Loke och Momo
Bild 3: Loke
Bild 4: Mamsingen och Loke
Bild 5: Loke överföll min lilla Momo! *hihi*
Bild 6: Bea och Loke

Fredag 21/10
Idag var det så äntligen dags igen för lite spinning!
Sista spinningen jag gjorde var den 23/8, 
typ två månader sen!

Idag var det Actic Arenas Andreas from Hell som körde!
Hans pass är tunga och roliga!
Många "backar" och tempo!
Tack snälla Andreas för ett gött pass!

Och när jag kom hem från träningen var denna lille
godingen hemma hos oss! Leo! =oD

Ja, hans föräldrar var med också! *hihi*
Vi fikade lite å lekte lite å, jaaa, och så.

Himla mysigt! =oD

För ca 14 dagar sen började jag på ett par knästrumpor
till en vän. Jag tror att jag är klar men vet inte än. *hehe*

Måste prova dem innan jag maskar av. =oD

Garn: Opal
Stickor: 3
Mönster: Ulricas Design

Inga kommentarer: