19 juni 2014

Tisdag 17/6, Onsdag 18/6 samt Torsdag 19/6

Jag har legat på latsidan!
Eller haft annat för mig! =o)

Tisdag

I tisdags köpte jag lite blommor till altanen.
Två häng lobelia och en nejlika.
Blommorna köpte jag från Blomsterlandet på 
Elins Esplanad i Skövde. Ställningen är köpt
på Lidl här i Skövde, 2008.

När Bea kom hem tyckte hon att vi skulle ut och gå.
Oki svarade jag. Hon for iväg med sina långa ben
och jag trippade på så gott jag kunde med mina korta!
Bea är typ 174 cm och jag hela 160 cm över havet!

Och inte nog med det, ungen börjar springa! *hövva*
Ja, ja, hon sprang tillbaka och förbi mig så vi kom 
nästan samtidigt till Sjötorpasjön här i Skultorp.

Här blev det lite gympa i form av 3 * 20 squats,
3 * 20 utfall och 3 * 20 "rumpdippar" mot stenen.
Och sen gick vi hem i lika rask takt. Hon först och jag sen!
*skrattar* Roligt hade vi i alla fall!

Onsdag

I onsdags blev det spinning med 
Actic Skövdes Alma och hennes hårdrockspass!
Det passar mig så himla bra! Hon verkligen piskar en 
när man cyklar på hennes pass! *ler* Jag behöver det!

Senare på kvällen kom jag på att jag skulle ju plocka
rabarber. Uret var 21,30 (9,30 pm) men skam 
den som ger sig! Det var som tur var ljust fortfarande.

Och ja, jag är och förblir ett betongbarn!
Handskar på för det kan ju dyka upp något eller några
kritter eller annat otrevlig! *hahaha*

Fredag

För inte så länge sedan sågade vi ner
vårt älskade syrenträd. Det var gammalt och
vissa grenar var inte så friska.
Vi trodde att trädet kanske kunde vara ihåligt.

Men ack så vi bedrog oss!
Och se nu, nu blommar det som bara den!

Inga kommentarer: