4 juni 2014

Tisdag 3/6 och Onsdag 4/6

 Glömde ju berätta att jag fick ett fint paket
av Hjälpstickan! Nu ska jag bara komma på
vad jag vill göra och hitta lite inspiration.

Sen när det blir klart skickas det tillbaka till 
Hjälpstickan. =o)

 
Idag var det då dags för lite spinning!
Hade SÅ sett fram emot dagens pass med
Actic Skövdes Alma och hennes härliga
hårdrockspass. Men det blev inte hon.
Det blev Actic Skövdes Andreas med
ett spinningpass from hell! Var jättetrött efteråt!

Men, kan ju bara säga att det känns rätt gött
 i alla fall att få en sådan genomkörare! =o)


Eftersom det var ett tag sen jag gjorde mina naglar
så börjar de se rätt slitna ut! Utväxt och jaaa, fy!

Så jag målade dem! *hihi* Första gången på
jag vet inte hur länge! =oD

1 kommentar:

Sunna sa...

Har aldrig testat spinning men ser så himla kul ut, nu är det ju underbart att vara ute så det är svårt att motivera sig till inneträning tyvärr, grymma naglar du har