5 juni 2014

Torsdag 5/6

Idag blev det en vilodag! =oD

I och med att sommaren är här så har 
det dragits ner på spinningpassen på Actic.
Jättetråkigt tycker jag, men jag fattar ju att
de flesta, även jag, vill vara ute när det är fint väder.
Men i alla fall! ;)

Det tog mig typ 15 år att våga köra mitt första
spinningpass! *hahaha* OJ så roligt jag tyckte det var!
Jag hade även tryggheten i min nyvunna träningsvän Jenny!
Tack Jenny för att du fick mig att våga!

Jag trodde inte att jag skulle klara av ett pass men det gjorde jag!
Första och andra spinningpasset så ändrade jag
knappt på motståndet för jag visste inte
om jag skulle orka en hel timme!

Men ingen kollade snett på mig för det!
ALLA kör sitt eget race, utefter sina egna
förutsättningar. Ett tips jag fick från en medspinnare
var att mäta med underarmen 
(knuten näve mot styret och armbågen mot sadeln) 
mellan sadeln och styret så sitter man lagom 
avstånd från styret.

Annars får man bra hjälp från instruktören.

Nattinatti!

Inga kommentarer: