25 april 2009

Garn och Choklad byte

Kolla vad jag hade i brevlådan när jag kom hem!!! =oD




Det var ett nystan Drops Lin, 100% Lin First Class,
i en rosa ton.
två nystan Viking of Norway Milk & Honey,
70% bomull och 30% mjölk i lila, gult och grön.
Ska bli intressant att göra något i dessa härliga garner!
Sen var det två härliga chokladkakor med! *mmmm*
En choklad var Lindt 70% cocoa Dark och den andra var en touch av chilismak i. Har aldrig smakat det så det ska bli intressant att smaka!
Tack snälla Marta!

4 kommentarer:

Anna sa...

Vilket trevligt garnpaket! vikinggarnen har rikgt mysiga färger

angående din kommentar hos mig: haha, tufft, vilka har du jobbat med? alla pojkar har varit jobbarkompisar med min Johan

det var en riktigt lyckad fest. Johan blev väldigt överraskad och glad:D

klart vi syns på tisdag!

kram
Anna

Inge sa...

Ett så fint paket. Är lite nyfiken, hur smakar chokladen med chili. Har aldrig vågat mig på den...

Sunna sa...

Visst är det underbart att få så trevliga paket i lådan, man är glad hela kvällen sen

Smycka sa...

Anna: De känns mjuka och gosiga! Syns tomörrow! Kram =o)

Inge: Chilichoklade smakade gott, men det var en lite stark eftersmak. *s* Det var helt ok!

Sunna: Jag blev jätteglad! Alltid lika roligt att få överraskningar!