30 april 2009

Tallin

Idag har Husbandet och jag grillat, varit nere och kikat på
majbrasan och på ett jättefint fyrverkeri! =o)
Döttrarna är hemma (15 år och 16 år),
sonen (18 år) kom förbi men drog igen.
DET känns tryggt! *flinar*
Imorgon bitti bär det av till Stockholm för avresa mot Talllin! *yes*
Vi kommer hem till Skövde sent på söndag.
Det ska bli jätteroligt!
Inga tonåringar att bry sig om (fast det gör jag ju i alla falll) *ler*
och ingen hund som trängs i sängen! *asg*
Vi ska bara njuta och ha det så himla skönt vi kan! =o)
Jag ska köpa roligt garn, hoppas jag! *ler stort*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var i Riga för ett tag sedan. Där fanns mycket roligt och billigt garn att köpa :), hoppas det är så i Tallinn också...nu är det maj, så snart kommer ett nytt paket...//Hemlig vän.
Ledtråd: Jag har skrivit om resan till Riga på min blogg.

Anna sa...

oh va roligt! va lyxigt att åka till Tallin!

hoppas du får jättekul!
kram

Katarina sa...

Hoppas du vår en skön resa!

Marianne sa...

Hoppas du får en trevlig resa och hittar massor av garner...

Angel.Pearls sa...

Fin resa då o trevlig helg! //Eva

Sunna sa...

Åh så underbart det låter, hoppas du fick det bra och fyndade massor av garn

Smycka sa...

Anonym: *hm* Så jag vet kanske vem du är, eller? Får kika lite på detta! =o)

Anna: Vi hade jättetrevligt!

Katarina: Vi hade en jätteskön resa med fint väder!

Marianne: Hittade till Jollery och en MASSA garner! *hihi*

Angel.Pearls: Tack! Hoppas att du hade en trevlig helg också.

Sunna: Det var helt underbart och jag hittade massor av garner, men Husbandet tyckte att de jag köpte räckte mer än väl. *s*