22 augusti 2009

Allstar Cruisers Skövde 2009

Idag var Husbandet och jag på Skövde flygplats
och kollade in fler bilar.

Kika in hos Mr Jim! =o)

Då fick man en sådan hära badge. =o)

Vädret var något bättre än när vi var i Falköping.

Här går Husbandet och jag. Ja, han är lång. *hihi*
Eller om man vill det, ja, jag är kort.
Beror lite på hur man ser på det. *s*




















Det fanns även söta blandisar.
Här en blandis mellan Basset och något mer som
jag inte kommer ihåg.
Ursöt var hon!




Denna fina var även med i Falköping.












6 kommentarer:

Sunna sa...

Jätteläckra bilar, vi körde v8 i vår ungdom, vi hade en Dodge som vi vårdade ömt, för att inte tala om putsade krom, kan väl knappt erkänna varför vi sålde den, maken anser det är lite fjolligt, men bilen blev grunden för vår hästverksamhet, så är det man tar olika vägar i livet men fortfarande älskar jag ett äkta v8 muller

Smycka sa...

Ibland måste man göra svåra val för att få framtiden att gå ihop. Vi äger ingen idag, men vi hade en megahäftig HD för några år sen. DEN saknar jag som bara den! Ja, ja, vem vet, kanske din och min familj får till en V8 eller HD igen. *hihi* =o)

Eva sa...

Hästkrafter m muller är "döhäftigt"
det växer man väl aldrig ifrån.
Många läckra bilar synd att hojjarna var på annat håll.....

Kram !

Pärlugglan sa...

Åhh vilka läckra bilar, ja det var ett tag sedan man såg sådana. Var på Mantorp flera gånger på 70-talet och där fanns ju många fina bilar. Det var tider det!!! :)

Carina sa...

Mannen har dragit omkring mig också och tittat på bilar under åren. Ibland är det jättekul, andra gånger ganska ointressant.

Rani-muddarna tyckte jag var riktigt roliga att göra. Det var inte dom pärlmuddarna jag hade gjort innan dess. Sedan stickade jag ihop dessa och det blev väldigt mycket bättre, snyggare. Det kommer jag att göra i fortsättningen. Hoppas du får dina klara för som sagt, dom blev riktigt fina.

Smycka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.