11 augusti 2009

Gengåvanfynd igen

Så har jag varit på Gengåvan igen. *s*
De har öppet tisdagar och torsdagar 13-18
och lördagar 10-13.

Denna gången hittade jag tre teskedar som jag tyckte var söta,
en liten skål/fat som jag kan lägga lite smycken i
eller något och en vagn som jag kan ha när jag
står och säljer. Använda som dekoration eller något.
Om det var nödvändiga saker?! Självklart! ;)

Sen har jag glömt att säga att jag fyndat skor ju!
Hittade dem på Euroshoe. *s* De kostade på rean 200 kr.
Det var av dessa jag fick mitt härliga skoskav när jag var
ute och gick i lördags. *hehe*

5 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Finfina saker. Skorna ser jättesköna ut. Hoppas de kommer funka utan skoskav sen
KRAM! (mail kommer)

Eva sa...

Snygga som bara den !

Smycka sa...

Muddis: Skorna är jättesköna, men det var kanske inte det bästa att göra när de va nya, att gå i 1 tim menar jag. *hihi*

Eva: Danke! =o)

Sunna sa...

ursnygga skor, verkar vara bra shopping du har

Smycka sa...

Joda, det är ju det! Men pengarna borde ju gå till annat egentligen. *hihi*