21 december 2010

Besök

Idag fick jag besök av Laila från jobbet.
Det var jättetrevligt! Hon kom med en
liten söt blomgrupp från jobbet. =o)

Detta fina kort medföljde också där det stod;
Krya på dig Ulrica! God Jul och Gott nytt år!

Fick även denna värdecheck med ett
värde på 150 kr. TACK!



Sen hade det kommit ett litet grönt paket i brevlådan
innehållandes en spishandduk och en luktagott kudde. =o)

Dessa fina kom från min lilla Mamsing.
Tack min älskade Mamsing! =o)

Som ni ser så är det ett Betty Boop
lakan jag har under! *hehe*

4 kommentarer:

YvvePyvve sa...

Hej Ulrica!

Hoppas du kan njuta av Jul och Nyår trots din fot. Otur! Hoppas du är på "foten" igen när stickkaféerna på Emmas börjar.

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

/YvvePyvve

Smycka sa...

Ska försöka mitt allra bästa att njuta av alla helger som kommer. =o) Det känns ganska bra i foten, men ibland, som idag, gör det lite ont. Kan ju bero på att skadan är ca 1 vecka idag. *ler* Hoppas också jag är hel till nästa stickcafé. God jul och gott nytt år till dig också. =oD

Hugomamma sa...

Vilken tur att det "bara" var foten och inte arm eller hand. Vad ska man då göra, när man inte kan sticka?
God Jul på dig!

Smycka sa...

*hahaha* Jaaa, jag håller faktiskt med! VAD skulle jag göra om jag inte kunde handarbeta?!?!?! God Jul till dig också! =o)