4 december 2010

Julmarknad i Karlsborg

Jag åkte och hämtade Pernilla vid 6,30 i morses.
Vädret var rätt ok. Körde lugnt och försiktigt!
Hellre långsamt än snabbt och inte komma fram alls. ;)

Vi kom fram till Karlsborg vid 7,10 eller någe
liknande. Sen var det bara till att packa upp
och hoppas det det såg bra ut. *hehe*

Lite bild från sidan. Och halvvägs till Karlsborg ,
kom jag på vad jag glömt!!!!
Mina muddar och mobilfodral!!!
Men det var för långt för att vända ekipaget. *ler*

Sjalar och halsdukar. =o)

Liten bild på några smycken.

Gjorde slut på liiite pengar bara.
Bland annat denna superlena ullen som måste kardas.
Kan användas som tomte skägg, spinnas och dyligt.
Ska bli intressant att testa detta. ;o)

4 kommentarer:

myzpyz sa...

va fint :)
ville juh komma men det är liiite långt att åka över dan :(
hoppas du fick massa sålt!
kraMyz

Smycka sa...

Jag vet! Men det hade varit skoj! *ler* Joda, jag är jätteöjd! =o)
Kramzi kramzi

Cicki sa...

Fick ni sälja mycket? Börjar bli sjukt sugen att stå på marknad igen. Kanske till hösten om det är värt jobbet man lägger ner.

Smycka sa...

Lagom mycket skulle jag säga. Jag fick in det jag behövde och lite till. =oD Det är sjukt roligt! Älskar det!