19 december 2010

På G

Så här snygg kan man bli efter dropp. *asg*
Gillar färgerna skarpt! ;)

Som tur var hade jag ju som vanligt mitt sticke
med mig till jobbet. Det fick ju även följa med till hallen
där vi skulle spela och tur var väll det!!!
VAD skulle jag göra på sjukhuset i två dagar?!?!

Hann nästan sticka upp hela nystanet! *lol*
Detta är ytterligare en halsdukstub i
Indiecita, 100% Alpaca fleece med stickor nr 5.
Nu går det liiite långsammare när jag kan
ödsla lite tid på datorn också. *ler*

2 kommentarer:

Sunna sa...

vilken otur du har så här till jul och allt, som tur är brukar det vara mycket bra på tv,n också

Smycka sa...

Ja, det känns jättetråkigt att inte kunna göra något utan att be någon annan om hjälp! Ja, det är ju tur att tvn finns och min lilla dator. *hehe* ;) Har även mitt handarbete nära till hands. =o)