11 maj 2011

Idag..

..tog jag min första tablett av medicinen jag fick, vätskedrivande. Tog den kl 7 och oj! Har fått springa på tjottaheiti typ en gång i timmen! *hahaha* Men, det är det värt. Det har ju inte tagit något på fötterna, än. Vänta och se i någon vecka kanske.

Sen har jag varit på min handledare på matten idag. Vi gick igenom ett diagnostest som jag skulle göra tills idag. Det gick väll sådär. Fattar ju vad jag ska göra när jag sett svaret. *haha* Men man ska inte börja med att kika i facit! *ajaj*

Idag kom även min Matematik 400 till bokhandeln. Ja, jag vet att man kan köpa begagnade böcker. Men efter reklamen med videofodralet ville jag köpa mig en ny! :D

Har räknat ca 4 sidor ikväll. Lite lite för en kväll men det blev så. Nya tag imorgon! Måste ju erkänna att det är rätt roligt när jag väl fattar vad jag gör! =o)

Inga kommentarer: