21 maj 2011

Tur som bara den

Igår morse så kände jag mig lite väl stressad för jag var sen och skulle tanka också. När jag kommer runt en kurva hemma känner jag bara att jag måste släppa högra pedalen lite för det gick lite för fort kändes det. Och tur var väll det! För en bit framåt stod en polis och viftade in mig till rastplatsen! *hövva*

Ja, ja, jag åkte in till kanten och där stod en tjej som sa: -God morgon, då vill jag gärna se på körkortet och så får du blåsa i denna lite.

Jättetrevlig tjej! Jag tog fram mitt körkort och blåste i apparaten. Den visade grönt och mitt körkort var ok. Då sa hon: -Jahopp, då var grönt och klart att köra. Ha en trevlig dag!

Och i samma veva sa hon att hon tyckte om mitt armband och undrade vart jag köpt det. Jag fick göra lite reklam för mig sådär på morgonen. Roligt! =o)

Åkte och tankade for till Mariestad, hämtade Paula och kom till jobbet i tid i alla fall. ;)

1 kommentar:

Sunna sa...

Klart du ska göra lite reklam för dig själv, grattis