30 maj 2011

Idag...

... blev det hemgjord pizza. Bea gjorde den och
den smakade bra även denna gången. =oD

Medans vi väntade på maten blev Bea lite
rastlös och gick lös på Jerrys hår! *hihi*
Han blev så söt så! ;)

Själv har jag varit inne på vistaprint och beställt visitkort! =oD

När jag handlade idag blev jag så himla sugen på
ananas! Den kostade bara 10 kr! *slurp*

Idag har jag även gjort mitt första prov.
Jag blev både lättad och besviken!
Först sa personen att jag inte fick ha hjälpmedel! *hövva*
Eh, okej, bara att finna sig i det.
Fick ett häfte, kikade på det och det var bara 15 frågor!
Det räckte asså, men jag hade trott att
de skulle vara fler. Sen var de flesta i siffror
vilket jag har lättast för. Nu är det bara att hålla
tummarna att jag inte får IG på det! *iiiiii*

Inga kommentarer: