22 maj 2011

Regnet...

...det bara ÖSER ner!!! *hövva* Ja, ja, jag har ändrat Ulrica säljer till Ulricas Design. Såg bättre ut tycker jag. =o) Lät också bättre.

På stick-fronten går det låååångsamt. Håller på med ytterligare en tubhalsduk. Har stickat upp ett nystan av tre så det går liiite framåt. Annars är det bara Matte A före hela slanten!

Har knappt sett på TVn sen typ 3 maj eller någe. Eurovision song contest såg jag i alla all. Men missade ju Pirates of Carribean eller hur det stavvas. Ja, ja, kan inte få allt!

Tack snälla goa vänner för all hjälp jag får på FB också! =o) Nu ska jag repetera och sen ska jag göra min första inlämning i veckan. Nästa vecka är det prov! *hövva* Ja, ja, håll huvudet kallt och det är ju inte så svårt när det regnar som det gör. *hehe*

1 kommentar:

Hedvig sa...

Lycka till med matten! :)