26 maj 2011

Vad har jag gjort idag?

Idag var en jobbig dag.
Har nyst och nyst och ögonen rinner, näsan rinner,
börjar få hosta. Ja, jag gick hem efter drygt halva
dagen på jobbet. =o(

Väl hemma så däckade jag i sängen i ca 2 timmar!
Sen har jag petat ner två stekta korvar med bröd.
Blev jättemätt för jag var inte hungrig. *hm*

Sen kikade jag på om min inlämning var rättad och
det var den. Inget roligt eller kanske. *hm*
Utlåtandet var Bra? (bra med ett frågetecken).
Jag hade bara rätt på 2/3 av inlämningen och jag ska göra
mitt första prov på måndag. Jag vet vad jag måste
göra i helgen!!! *åh de fuff* Har gått igenom mina fel
och tror jag, fattat vad jag gjorde för fel. *hm*

Jag har även startat en grupp på facebook -
Ulrica aid - Matte A! =oD
Där har jag lagt till några som vill hjälpa mig när jag fastnar
och där skriver jag in ett tal som jag inte kan lösa.
Himla bra tycker jag! *hihi*

Efter detta kände jag inte för så mycket mer så jag tog fram
min stickning som legat ett tag. Idag var det stickcafé på
facebook och där var jag med idag. ;)
Jag stickar på ytterligare en tubhalsduk som är en
beställning. Fast kolla, den är RÖD! *hahaha*
Äntligen gör hon något med färg! *hihi*

Tubhalsduken stickas i Indiecita 100% alpaca fleece
på rundstickor nr 5.

4 kommentarer:

mary-ann sa...

åh va jag gillar Indecita...så mjukt och lättstickat :))
Hoppas du kryar på deg snabbt nu...kram

Smycka sa...

Jag gillar också Indiecita. Fast den som ligger på härva är mysigare tycker jag. Känns som om den är liiite mjukare. Tack! Kram

4U2 sa...

Hoppas det vänt och kraften återkommer! :)

Smycka sa...

4U2: Nu har det nog vänt. Var nog en släng av allergi och förkylning eller så. =o)