3 juni 2011

Hänt i veckan och idag

I tisdags var Bea och jag på Elins esplanad,
shoppingcenter. Hittade dessa skor som min
högerfot slank ner i. Söta tycker jag fast foten är
hög som ett höghus! *hahaha*

Tyvärr är inte klacken vad jag vill ha.
Vill ju ha som Mary-Ann ju! *avis e ja allt*
Men, man tager vad man kan ha! *hehe*
Här syns ju min snygga strumpa
också men men. =o)

Detta var mitt "Poker-face" för Husbandet och jag for
till Karlsborg och käkade med glada vänners lag på
Gyllene Örnen! Där har jag inte varit sen jag
var typ 20 eller liknande. *hehe*

*hm* Vad är detta? Jo, ÖL! Husbandet körde så han
fick öl med 0,0 promille i! *hihi* Skojsigt!

Igår bakade Bea en kladdkaka! *mums*
Den var jättegod! =o)

Här är min lilla rhododendron-buske. =o)

Liten närbild

Och här är min stora fina rhododendron.

Sitter på altanen med Bea och jag stickar på min
tubhalsduk. Görs i Indiecita på rundstickor nr 5.
Räknade lite matte innan men
tog en paus för att vara lite i solen. =o)

Och så här ser det ut när en broms inte ville dra
dit pepparn växer!!!! *asg* Så nu sitter vi inne
i alla fall! *hm* Jäla kryp!

2 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Har gyllene örnen öppet? Tycker alltid det ser så igenbommat ut när man far förbi...
Är maten bra? Jag har aldrig lyckats komma dit. Får försöka lura med mig gubben någon gång i sommar.
Kramelikram

Smycka sa...

Nja, den har vällan öppet när han känner för det tror jag. Nettan hade dragit ihop ett gäng på ca 15 pers så då hade han öppet. *hihi* Ja, maten var helt ok tycker jag. Kram kram