16 juni 2011

Lite blandat

Så här läcker såg jag ut när jag kom hem i måndags!
DET kallar jag för vrist! *hahaha*

Asså, det ser inte så läckert ut!
Idag har jag i alla fall börjat med min nya medicin.
Och tro mig, DEN var det drag i! *hihi*
Har fått springa ca var 40e minut hela förmiddagen!

Tänkte en kort stund på varför jag tog tabletten idag
för jag skulle till tandläkaren i eftermiddag.
Där gick det också bra! Har tandläkarskräck, men idag
gick det faktiskt att borra liiite utan bedövning! =oD
Hade tappat en liiiten bit lagning i en tand.
Nu är det lagat! =oD

Köpte dessa söta dukhållare i onsdags!
Blev så irriterad över att duken på altanen flög hela tiden
och så hittar jag inte de jag har.
Då köpte jag nya! =o)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Hoppas att foten snart blir bättre med den nya medicinen, det verkar vara en långdragen historia. Tack för det fina paketet som kom igår. Nu har jag många sorter att testdricka på regniga dagar.
Kram

Smycka sa...

Kan ju säga att på två dagar har jag gått ner 2 kg vatten! Känns jättebra! =oD Tänkte det var lite skojsigt med många olika sorter. *hihi*