26 juni 2011

Lite av var =o)

Jag var inte nöjd med första sjalen jag gjorde så jag
repade upp den och det straffade sig ju! *hm*

Garnet räckte inte till! Satt och drog i varje maska
för att få lite mer garn men ack nej!
Det blev hela fyra (4)
maskor kvar! *suck* Ja, ja, får väll sticka lite
baklänges i två varv och maska av.

Detta var min midsommar stång i år! =oD
Alldeles lagom! ;)

Som tack för all god mat fick svärmor och hennes man
ett par ängalvingar som de kan hänga något i,
kanske fler änglar eller foton.
Tack för en trevlig midsommar! =o)

Har även införskaffat ett par nya skor
som heter sköna marie.
Och de är faktiskt jätteskönta!
Lite dyra men fotvänliga och skönta! =o)

5 kommentarer:

Rosenvante sa...

Måste verkligen vara höjden av otur, 4 ynka maskor...

Smycka sa...

*skrattar* Jaaa, jag tyckte det! =oD

Cicki sa...

Sköna Marie har underbara skor. De är visserligen dyra men väl värda vartenda öre. Nåt för oss med lite krassliga kroppar.

Hedvig sa...

Men suck! Bar fyra maskor... så förargligt!

Tatiana sa...

Nejjjj!Vilken otur! Men du är duktig, du klara det...