1 juni 2011

Tror nog jag är...

...lite högervriden eller kanske är det
vänstervriden jag är? *hm*
Igår sa jag till en arbetskamrat att jag har
ont i höger långfinger knoge.

Detta är då vänsterhander dåra. Den ser ju helt ok ut, eller hur?

Sen har vi då högerhanden dåra! Svullen och ful runt
långfinger knogen, över mot pekfingerknogen!
Vad är det som händer! Detta upptäckte jag
när jag körde till jobbet! *hövva*

Här ser ni vänsterhandens knogar klart och tydligt!

*hm* Vad är detta? En boll?
Nä, det är högerhandens knogar!!! *skrattar*
Häjje guuu säger jag bara! =o)

Jag har i alla fall ringt till Dr Ny och fick en tid på fredag
för att kolla mig lite till. =o)

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Märkligt att det bara är på den ena sidan också. Bra att du fick tid till läkaren så snabbt.

4U2 sa...

Du har inte slagit dig så det är en inre minipini-blödning (blåmärke)?

Pärlmudden sa...

Kortisonspruta som gäller.Det är vad jag tror. Verkar vara läge att be Dr Ny att kolla upp reuma...
Håller tummarna på fredag!
Puss o kram

Cicki sa...

En ordentlig läkarkontroll är nog nödvändig. Tur du har tid bokad.