15 juni 2011

Onsdag fortfarande =o)

Idag är det onsdag och det betyder att det är grejs på torget i Mariestad. Jag gillade verkligen att sticka i Scarlet by Permin som är danskt. 50% Lin, 20% viscose och 16% bomull. Jag gick till Inger som har Lejontorpets Broderier för att handla lite till. *hihi* Jag köpte två nystan i vitt och två nystan i ljusbrunt typ. Foton kommer lite senare. Tyckte det var roligt att sticka denna lilla sjal så det lär bli några till. =oD

Idag har jag gjort min tredje inlämning på matten. Tycker att det går så där. Känner att jag har näsan ovanför i alla fall. *hahaha*

Idag har varit en jättejobbig dag! Tårarna var inte långt borta! Foten blir bara större och större känns det som. Ser ut som att den ändrar färg också, lite rödare från mitt på foten och fram till tårna. Känns som om det börjar bli bristningar för att de är så stora. Så när Dr Ny ringde i eftermiddags blev jag överlycklig! Jag har fått en ny medicin, Furix 40 mg. Apoteket sa att tabletten verkar snabbt så jag hoppas att den "tömmer" mina ben och fötter lika snabbt! =oD

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har svårt att kommentera ännu men skickar i alla fall en anonym hälsning MVH Sunna

Hedvig sa...

Usch, hoppas foten blir bättre snart...

Cicki sa...

Hoppas den där förgrömmade foten blir bra snart. Så där kan du ju inte ha det. Kram

Smycka sa...

Sunna: Varför anonymt? Kan du inte logga in?

Hedvig/Cicki: Ja, det hoppas jag med! Men faktum är att jag tror bestämt att denna medicinen hjälper! Foten är faktiskt mindre nu ikväll! *jihuu* =oD