11 juni 2011

I torsdags 9/6

Träffade min bästastebästis i torsdags.
Det var mysigt! Vi gick runt lite i Skövde stad.
Så ner på min fot för den kändes lite "konstig".
Den var ju hur hög som helst! *suck* Ja, ja, shit happens!
Det var inte ens soligt, utan regnet fullkomligt öste ner!

Vi hamnade på Myrornas som har öppnat här
i Skövde. Hittade dessa två fina stuvbitar, en med
prinsessor och en med Nalle Puh och nasse. =o)
Hittade även ett paraflax
till Nettan för hela 15 riksdaler! =oD

Sen hittade jag denna fina för hela 20 spänn!
Gjutjärnsställ för Bag´n box. =o)

Den har en droppkopp så alla droppar
sparas! *hihi* Liiite tung att släpa på måste jag säga.
Men har har vi slagit oss ner på Kebab-hous för att
äta lite kebab-kött.

Och så här blev det med "min" box på som inte passade alls. *hehe*

Men det är bättre att den står där än på diskbänken. ;)
Den ska ju egentligen inte stå där så länge dåra
men i alla fall. =oD

Inga kommentarer: