21 juni 2011

Lite blandat

I söndags när jag vaknade så hade jag
normala fötter! *jihuuu*
Men nu är de lite svullna igen, mest höger.
Dock bättre än förut. =o)

Detta håller jag på med nu.
Ytterligare en liten sjal med en volang.

Stickas i Scarlet by Permin som är danskt. 50% Lin,
20% viscose och 16% bomull, jättehärligt!
Stickas på rundstickor nr 6.

Lite små-fynd från Gengåvan, tre små ramar som jag
tänkte man kan hänga sjalar eller halsband i. =o)

En ny matta till vardagsrummet för 117,50 kr.
Det är ju inte helt fel! =o)

Går i lite bruna toner.
Det är en röllakan matta eller vad det heter. *hihi*

Sommarnaglar blev det idag också!
Är helnöjd som vanligt! =oD

En pastellrosa fransk med blomma och glitter.

7 kommentarer:

Lissan sa...

Oh så fina naglar ! Rosa :)

Smycka sa...

Tack! =o)

myzpyz sa...

aj lajk dina nailz :)
ville bara skicka midsommarkramar eg :)
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMyz

Hedvig sa...

Heja fötterna! :)

Smycka sa...

myzpyz: Tack söta! Myzkramizar tebax

Hedvig: Jaaaaa, fast det verkar nästan som om det går bra i en vecka och sen är allt tillbaka i foten. *hm* Kanske mest jag som vill att allt ska gå fortare! =o) Men just DEN dagen var den jättefin! ;)

Nina BF sa...

jag letar och letar och trodde du hade mönster på den lilla fina sjalen med volang! ett alldeles utmärkt midsommarpyssel ju! suck! ;) (fin fot...)

Evfa/Nystverket sa...

Och du har fortfarande problem med din fot, stackare. Men jag kan sticka lite i varje fall, fast det blir ju inte direkt jämt...