13 april 2015

Måndag 13/4 Bonusbarnbarn och lite egobilder

Idag kikade mitt bonusbarnbarn ut, Leo!
49 cm 3565 g

Här är båda barnbarnen, 
Loke född 3/4 men var beräknad till 13/3
och Leo född 13/4 men var beräknad till 3/5.

Så det kan gå! *ler*
Allt känns så bra nu!
Puss och kram på er!

Bea, Nicklas och Loke
Erica, Pontus och Leo

~  ~  ~  ~  ¤  ~  ~  ~  ~

Och idag var det då dags för sista invägningen på 
fettförbränningskursen jag gått på hos Shake It Now!

Sista vägningen idag:
Från förra gången:
-3,2% fett, -3,89 kg fett 
-1,4 kg muskler, inte så bra så mer styrketräning
 -1,5 kg i vikt

Totalt 
-4,7% fett, -6,45 kg fett 
-1,7 kg muskler men mer styrketräning som sagt
-4,7 kg

Efter att näst intill stått stilla i 9 månader börjar det att hända lite grejs!
Siffrorna i sig kanske inte låter så himla bra, men jag är jättenöjd!
Och, som sagt, det är bara att mala på! *tummen upp*

Kappan provade jag i januari och då satt den som korvaskinn!
Och nu i slutet av mars fann jag den igen och provade.Och denna gången satt den mycket bättre!

Hade som mål att komma i kappan utan att dra in något!Typ magen eller "hyllan" och DET har jag lyckats medpå tio veckor! *jihoo*

Go kväll!

4 kommentarer:

Maja sa...

Bra jobbat,Ulrica!
Du ser väldigt slank ut på bilderna!
Som du ju vet så handlar det inte om snabba förändringar utan att de ska stanna kvar sedan!
Kram
Maja

Smycka sa...

Tack Maja!
Kram Ulrica

Rosenvante sa...

Håller med Maja.
Men jag satt o tittade på barnens datum, väldigt vad de bytt och samma datum går igen men fel månad, ja jisses så det kan bli. Så födda med 10 dagars mellanrum när det skulle vara nästan två månader mellan. Nu lär du få fullt upp i pysselstugan

Smycka sa...

Tack Rosenvante! Ja, de kom många barnbarn på samma gång. *hihi*