21 april 2015

Tisdag 21/4 Muddar och träning

Så här långt har jag kommit på mina muddar
som jag stickar i tvåändsstickning.

Gick på kurs hos Dödergök 11/4 så det går inte fort.

Stickas med nr 3,
Gepard Cotton Wool 50% bomull, 50% merinoull.

Tänkte jag skulle cykla samma tur som igår.
Men kände att jag var lite trött! (lat som jag är)

Jag tog en kortare runda och mellanlandade hos
barnstugan Gläntan för att anmäla mig som
inringnings vikarie. De blev jätteglada! =o)

Sen fortsatte jag hem. Men det blev i alla fall en
runda på 8,43 km på dryga 26 minuter.

Här ser vi stigning och fart på detta pass.

Efter detta blev det lite grilligrilli med
Erica, Pontus och lilla Leo. =o)

I fredags jobbade jag i Billingeskolan igen
som textillärare. Och nu fick jag även
förfrågan om jag ville jobba som vikarie
hos en grupp som kallar sig Kristallen.

Självklart svarade jag ja!
Så nu har jag jobb 24/4, 27/4 och v19-20-21.

Kommer inte ihåg om jag skrivit det men
jag har även fått sommarjobb hos 
Transportstyrelsen i år igen.

Go kväll!


Inga kommentarer: