16 april 2015

Torsdag 16/4 Vilodag, Gengåvan och Middag

Idag skulle jag ha varit på spinning igen.
Men efter att ha tränat duktigt i två dagar
så har jag grym träningsvärk i överkroppen!
*hahaha* Så det kan bli!
Så idag blev det en vilodag!

Så jag skulle avboka mitt pass men det
ville inte funka och ja, varför, jo, för att jag
missat att uppdatera mig på bokningsreglerna!

Förr var det en timme innan pass,
nu är det visst två timmar innan pass.
Och jag missade med tio minuter! *hehe*

Tog en närbild på mina dubbla tulpaner.
Älskar tulpaner!
Kan lätt bli fattig av att köpa massor
med tulpaner i alla färger!  

Idag for jag ner till Gengåvan. 
Det var ett tag sen jag var där så att jaaa, jag ville dit!
Idag blev det ett litet strykjärn bland annat.

Och så köpte jag en sån däringa med hål i som
man ska ha blommor i egentligen.
Men jag tyckte att jag kan ha virknålar
och/eller strumpstickor i den.
Gällde bara att finna en lämplig underdel
och det tycker jag att jag gjorde. *ler*

Jag är nöjd!

Och till middag idag blev det sojabönor,
laxkotlett och romsås.
Jättegott!

Imorgon blev det jobb i skolan igen!
Jippi!

Go kväll!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Jag älskar också tulpaner. Vi hade tur igår för de sålde 10 st för 29:90, så det blev två buketter.
Smart lösning med nålarna, överskådligt med en gång.