1 april 2015

Onsdag 1/4 Sy och träning

 
Och här blev min andra duk, en löpare, klar.
(Det gula broderiet är på baksidan.)

Gillar verkligen denna duk också!

Känner att jag efter ca 1,5 år har utvecklats
ganska mycket. Både i teknik och kunskap.

Idag blev det även däckbyte på leasingbilen.

Idag är det ju onsdag och ni som känner mig
vet ju att onsdagar är heliga!
Det vill säga det är spinning med Alma!

Men, eftersom jag var var så himla redig igår
så har jag en jättetråkig sträckning i en 
muskel som gör att jag inte kan röra mig
ordentligt. Och då är det inte ok att cykla heller.

När man har ont, oavsett hur mycket man vill,
så måste man vila för att helas! Och det gjorde jag
idag under min finfina första kvilt!

Nu ska jag nog virka lite tror jag.

Go kväll!

2 kommentarer:

Maja sa...

Vad roligt att du ser det själv Ulrica!
Tänkte skriva det i min kommentar på FB, men kände att det kanske inte var så bra att göra det, men när du tar upp det själv så...
JA!!!
Du har verkligen utvecklats på dessa
1 ½ år!!!
Fortsätt, full fart framåt!!!
Kram//Maja

Smycka sa...

Tack Maja! Kram Ulrica