10 maj 2015

Söndag 10/5 En lugn dag

I fredags 8/5 fick jag vara hundvakt åt denna
lilla fyrbenta Leo. Jättesöt liten blandraskille!

I lördags 9/5 for jag till Gengåvan och gjorde några fynd.

Sen for jag med Erica, Pontus och deras lilla son Leo
till Axvalla marknad. Det var fint väder och jag
gjorde några fynd här också.

Erica, Pontus och lilla Leo följde med mig hem
och Jerry med fyrbenta Leo kom över.
Vi spelade Monopol och käkade pizza.

Hittade denna på Facebook och tyckte den var lite rolig!
Stämmer så himla bra in på Husbandet! *hihihi*

Fann även denna på Facebook och tyckte den
stämde in på mig just nu. Har tappat fokus på min
träning och mat och det är inte bra!

Måste försöka hitta tillbaka snabbt!
På torsdag går mitt första cykellopp av stapeln.
Och jag hoppas att jag får lika bra tur med vädret
som jag hade förra året. Om inte så har jag
införskaffat mig en typ regn/vindjacka
som är jättetunn och som inte tar någon plats.
OCH den är GUL så jag syns bra!

Har även tappat lite med skapandet också tyvärr.
Det har att göra med att min handled inte är 
riktigt frisk och jag har mitt skydd på nästan hela tiden.

Nu är det nattinatti och en ny dag med
nya möjligheter!



Inga kommentarer: